5 Januari 2014

God kväll!

Ligger just nu brevid Kevin som ska sova, den lilla somnade för en liten stund sen.
När han har somnat så ska jag packa för att sedan köra till jobbet, blev inringd till natten!
Fyra nätter på raken har jag framför mig så jag vet en som lär vara med död än levande när jag går av på Torsdag morgon, men förhoppningsvis så blir det lugna nätter på jobbet :)

Idag sov vi till nästan 9.30 sen när vi hade ätit frukost och gjort oss i ordning körde vi till Gråbo för att hämta hem Kevin som hade sovit över hos farmor & farfar, stannade kvar på en fika för att sedan bege oss hem igen.
Väl hemma påbörjade jag med middagen idag blev det hasselbackspotatis, fläskfilé, rosepepparsås och en god sallad! *mums*

Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
Hur har ni det? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0