18 Januari 2014

God kväll!

Nu sover barnen och även gubben i huset, själv så tänkte jag passa på att sätta mig vid datorn och bl.a uppdatera här inne då det är ett par dagar sen.
I Torsdags jobbade jag mitt 12 pass sen den 5/1 och nu har jag varit ledig i två dagar,
fattar inte varför det ska gå så långsamt när man jobbar men när man väl är ledig så springer verkligen tiden iväg!
Idag så har jag och barnen varit i pulkabacken i två timmar, sen tog vi en promenad ner till gallrian/coop och sen hem igen, fick sällskap till Netto av fina Linda och sen gick vi hem till Micke, Marie och Josh + hans lillebror.
D kom dit efter han hade varit hos en kompis, så som sagt det har varit full rulle hela dagen.

Jag har även börjat träna nu så det är mer eller mindre vad jag också håller på med,
har jag inte varit på gymmet så har jag kört hemma träning istället.
Så 25 kg ska bort och det får ta den tid det tar!
Men en sak som jag är så himla stolt över mig själv är att jag är inne på sjätte dagen utan godis, kakor och läsk!
Nu ska kroppen få avgiftas och jag ska bara unna mig något när det är något speciellt men i väldigt små mängder.
Jag känner mig redan piggare och orkar redan så mycket mer?
Och bättre ska det bara bli..

Ja nu tog det stopp haha
Vi hörs kanske imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0