13 Januari 2014

God morgon!

Barnen är på dagis, jag sitter med en kopp kaffe och kollar runt på inredning.
Som ni vet så har vi ändrat om lite i barnens rum och mer ska ändras om,
just nu vill jag göra så himla mycket!
Som Kevins ena vägg ska där upp en tapet, nya taklampor ska köpas till bådas rum och sen lite annat smått och gott.
Sen Emilia ska vi köpa en ny säng och där får det bli blocket där det finns många fina sängar som jag har fallit för,
ska även försöka hitta en gungstol spelar ingen roll vilken färg då jag ändå ska slipa den lite sen måla vit.
Ja som ni förstår så är där en hel del som jag vill att dem ska ha i sina rum! :)
Men när det väl är färdigt så kommer det bli hur fint som helst..
 
Skulle behöva sova men har ingen lugn och ro i kroppen,
ska jobba inatt. Förra veckan var det en massa jobb och likadant denna veckan!
Förstår inte vad jag har tänkt med, men men..
Riktigt kallt är det ute också än så länge har vi inte fått någon snö, men det lär komma.
Nu ska jag fortsätta kolla runt lite, hoppas att ni mår bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0