22 Februari

God kväll.

Befinner mig på jobbet som sagt och har gjort det sen 15.
Ska alldeles strax lägga mig och hoppas på lite sammanhängande sömn :)
Idag har vi inte gjort så mycket med tanke på jag skulle jobba men vi fick åkt iväg så vi kunde handla hem lite mat och så, sen mös jag med barnen innan jag skulle bege mig till bussen.
Tycker att denna dagen har gått ovanligt fort så hoppas på att natten + morgondagen också gör det förutom dem få timmarna som jag kommer tillbringa med barnen<3

Jag trivs jätte bra på mitt jobb så det är inte det de är fel på så ni inte tolkar mig fel för när jag själv läser igenom vad jag har skrivit så kan jag själva missuppfatta lite meningar och så.
Nej nu ska jag sova, kram på er! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0