21 Februari

God kväll!

Ligger i soffan med huvudvärk och känner bara för att lägga mig för att sova men det får vänta då Kevin ska nattas om en liten stund, den lilla sover sen några minuter tillbaka.

Idag har varit en tuff dag när tårarna har kommit en hel del på eftermiddagen, känner mig så jävla utmattad men kan inte sova när jag väl behöver det!
Orken finns inte kvar så länge till och jag vet inte vad jag ska göra.
Är så mycket som har hänt och händer men när man inte vet vad man ska göra åt saken så blir det ännu tuffare!

Idag har Kevin varit hemma, kom till dagis och skulle lämna båda barnen. Emilia fick vi lämnat sen satt jag, Kevin och en av hans fröknar i nästan 30 minuter och försökte komma fram till varför han inte vill vara där (är inte första gången) men vi kom inte fram till något och jag som får lätt dåligt samvete kunde inte tvinga honom så han fick följa med mig hem.
Vi gick och handla till dagens middag sen tog vi en tidig fika tillsammans med Linda och Julia.
Ringde och bokade tid för färgning av mina fransar och en klipptid till Kevin så det har vi fått gjort idag, åt lunch ute sen hämta vi Emilia som hade haft det hur bra som helst idag.

När vi kom hem så påbörjade jag med maten sen bröt jag ihop totalt bara grät, har en sån ångest så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Kollat på film med barnen och ätit godis, imorgon blir det dubbelpass 15-9 sen tillbaka igen på söndag eftermiddag för ett 15-22 pass..
Så där är en stor anledning till att man mår som man gör men ja ni får tycka vad ni vill.
Förhoppningsvis så åker vi ner nästa helg och det är välbehövligt om man säger så!

Shoppingsugen är jag mitt i allt så fort lönen har kommit in så får det bli lite shopping.. Hoppas att ni mår bra! 
Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0