19 Februari

Hej min vän!

Nu har det gått alldeles för lång tid mellan uppdateringarna och jag lovar mig själv att sköta mig varenda gång men som du säkert har märkt så händer det ingenting.
Just nu sitter jag på Mölndals bro och väntar på bussen, ska till jobbet och jobba min tredje natt för denna veckan.
I helgen så är det kvällspass både Lördag och Söndag som gäller, hade varit mycket skönare med dagpass för då har man hela kvällen tillsammans med familjen.
Men får se det positivt också att jag är ledig nästa helg och då ska vi ev. åka ner till Skåne.
Både jag och barnen mår bra efter en väldigt envis förkylning som jag och Emilia åkte på för lite mer än en vecka sedan, hostan sitter i men som sagt på bättringsväg och det är ju tur det!

Det har inte hänt så speciellt mycket (som jag mer eller mindre alltid skriver) jag jobbar för fullt och när jag väl är ledig så umgås jag enbart med familjen.
Träningen kom igång men har legat på is nu i 1,5 vecka i med förkylningen.
Längtar tills jag är back on track igen!
Ett år äldre har jag också blivit hela 24 år nu.. Haha ;)
Mina föräldrar, två av mina systrar och systersöner kom på besök i Lördags så det var full rulle hela den dagen! 
Alla var helt utmattade när dem hade åkt hem, barnen var mest nöjda med av att fått träffa sina två älskade kusiner.
Kevin blev hämtad på eftermiddagen av sin farfar och tillbringade natten hos farmor & farfar, sen på Söndagen hämta vi honom. :)

Hoppas som sagt att allt är bra med er så hörs vi förhoppningsvis snart igen! :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0