4 April 2014

En envis förkylning har man åkt på!
Näsan rinner konstant och ont i halsen, barnens näsor rinner också och dem har fått tillbaka hostan. Den som är värst drabbad av hostan är Kevin och han har alltid haft det kämpigt med det.. Stackarn!
Idag var det vägning som stod på schemat innan frukosten och vågen visar nu - 11 kg! :D
Glädjen är enorm jag börjar närma mitt mål mer och mer och det känns så himla underbart! Vet inte sist jag vägde så lite, kan säga att det är många många år sen. :)

Igår klädde barnen påskriset så det står så fint på balkongen nu, vi hade det inne först men med en katt i familjen så funkar det inte riktigt då hon är på det hela tiden! Haha
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen fixa lite gröt för frukost har vi inte ätit då vi vakna för 20 minuter sen :)
Hoppas att ni får en fin dag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0