16 April 2014

Hej på er!

Huvudvärk från helvetet är och hälsar på idag,
är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Men vill inte gå och lägga mig då jag alldeles strax ska hämta hem mina älsklingar på dagis.
Har en stor överraskning och berätta för dem idag! :)
Imorse efter jag hade lämnat trollen så gick jag hem, kokade kaffe sen satte jag mig vid datorn och bokade stuga i en vecka i Ronneby så hela vecka 29 så kommer vi tillbringa våra dagar där tillsammans med deras mormor,morfar, mostrar och kusiner + min moster med familj! :)
Vi åker ner redan på Torsdagen eller Fredagen v.28 och tillbringar en natt i Perstorp i mina föräldrars hus sen åker vi till Ronneby på Lördagen. Samma visa påvägen hem!
Känns inte så optimalt att åka raka vägen från Kållered till Ronneby med två barn då resan tar nästan 4 timmar och kanske med paus och grejer så kanske 5 ½ timme.
Ja ni förstår nog vart jag vill komma! haha
 
Igår hittade jag äntligen födelsedagsklänningen till Emilias 2- års dag!
Hoppas bara på att den passar annars så får letandet fortsätta helt enkelt, men man blir lite små stressad då det enbart är 1 månad kvar till hennes födelsedag.
Denna veckan har jag jobbat 33 timmar och ändå har jag tre arbetsdagar kvar så lär vara ganska mör ett tag framöver, märks att kroppen är inte byggd att jobba så intensivt med knappt någon sömn m.m.
Nej nu ska jag göra mig en smoothie innan jag ska hämta hem min påskkärring och kanin! ;)
Dem har nämligen haft påskfirande på dagis så lägger upp en bild senare ikväll.
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0