13 April 2014

God kväll!

Hoppas att ni mår bra?
Själv så är det bara bra fast väldigt trött då det har varit full rulle hela helgen i princip.
Igår var vi iväg med Kevin som hade sin första träning på fotbollslekis. Sen åkte vem hem snabbt och lagade mat sen åkte vi till Lindome för och hälsa på ett par vänner till oss.
När vi kom hem så var det Lördagsmys för fulla muggar som gällde innan barnen sedan däckade i sina sängar!
Tar på krafterna och vara ute nästan en hel dag.

I för middags var vi iväg med grannarna på tipsrunda, sen fick barnen träffa mulle och det tyckte dem var riktigt skoj!
Lagade mat direkt när vi kom hem sen gick vi ut på gården så att barnen fick leka med sina vänner..
Nu ligger dem och sover så gott! :)
En annan ska alldeles strax klä på sig för att sedan bege sig till jobbet för att jobba ett extra pass, skulle egentligen varit ledig i tre dagar men två dagar blev det ändå.

Blir ju goda extra timmar som man kan ta ut i ledighet sen när det väl behövs, så slipper man ta det på sina semesterdagar.
Det enda tråkiga är att jag inte kommer träffa barnen förrän på Tisdag morgon då jag ska arbeta mitt egna pass imorgon 15-22.
Så det blir bara att dra till gymmet imorgon bitti när jag har slutat sen dra hem för att duscha, käka och sedan åka tillbaka igen och jobba..
Jag klagar inte då jag älskar mitt jobb! Men jag vet dock en som lär vara helt slut på Tisdag kväll när jag sen är ledig två dagar innan jobb helgen drar igång!
APT möte på Onsdag eftermiddag är det också så med andra ord så kommer denna veckan vara fullbokad!
Som tur är så jobbar jag nätter Lördag- Söndag nästa helg!

Kevin tyckte att det var riktigt roligt och spela fotboll igår och jag kan förstå honom då han har tjatat om det i så många år och nu äntligen fick han börja! :)
Hans påsk present är redan fixad så nu ska jag bara komma på något till Emilia.
Snart är det bara en månad kvar till hennes 2 års dag så snart ska alla presenter inhandlas och även inbjudningskort m.m ska fixas! 

Systersonens presenter är redan inhandlade så det känns skönt att någon av barnen är klara.
Nej nu ska jag prata lite med min kära sambo innan jag ska ta bussen till jobbet, blir att handla med mig lite frukost tills imorgon så jag kan äta något på jobbet då jag åker direkt till gymmet när jag har slutat istället för att åka hem vilket jag oftast brukar göra när jag har jobbat natt..
Ha en trevlig kväll och var rädda om er!

Kramar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0