❤ 8 September

God morgon,

Vi har precis ätit frukost hela familjen och nu ligger vi i soffan.
Kevin spelar på paddan och vi andra bara tar det allmänt lugnt, göra oss i ordning om en stund sen ska vi iväg och köpa ett skydd till paddan sen ska vi ev. iväg och se om jag kan hitta en blus eller något som jag kan ha på mig på dopet!
Annars så har vi inte planerat in något speciellt för idag, funderar på om vi ska gå till den nya lekplatsen i em.
Kevin vill åka och hälsa på farfar idag igen men tror inte vi gör det då vi var där igår.

Igår kväll kom Linda hit på en kopp kaffe och Emilia var som en igel på henne! Haha
Sen tog vi oss en liten promenad sen följde jag med henne hem där vi satt och pratade i några timmar, var inte hemma förrän runt 00. :)
När jag kom hem blev det ett varmt bad och sen satte jag mig ner och fixade med det sista till doppresenten, ska bar iväg och köpa en ram, celloflan och ett dopkort sen är allting klart.

Vi hörs kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0