❤ 6 September

God kväll!

Ny duschad & hela köret så nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova.
Åkte som sagt till Mölndal och skulle träffa chefen så skulle vi åka och träffa brukaren, var framme 14:10 och medan jag sitter utanför hennes kontor så ringde telefonen och det var chefen.
Knackade på och hon fick dåligt samvete att jag redan hade kommit då det blev framflyttat tills nästa vecka, men det gjorde absolut ingenting så jag tog bussen hem.

Lagade mat sen tog vi det jätte lugnt då barnen var trötta och griniga.
Så ikväll somnade Kevin vid 18 och Emilia somnade lite senare.
Jag & Linda tog oss en promenad och ikväll blev det 4,3 km imorgon kväll ska vi garanterat också ut sen blir det nog en film hemma hos henne :)
Men först ska vi till Gråbo och lite sånt smått & gott, upp tidigt imorgon då!
Fast vi går ju upp långt innan (mer eller mindre) vissa arbetare då Emilia verkar ha kommit in i en sån jädra period nu.

Förhoppningsvis blir det någon dag med sovmorgon i denna familjen för det skulle verkligen behövas!
Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0