❤ 4 September

God morgon,

här hemma håller barnen på att bråka något fruktansvärt!
Bara för allt var lugnt igår morse så måste dem (vad jag tror) bråka idag istället.. *suck!*
Snart göra oss i ordning och gå till dagis, jag hade mer än gärna gått och lagt mig några timmar när jag kommer hem men det går inte då rörläggarna kommer idag också. :/

Sen måste jag ändå ringa några samtal då där var en som ringde under tiden vi var på BVC och vi var inte klara förrän 16.30 ungefär!
Båda barnen gick igenom "besiktningen" ;) haha
Är lite andra samtal jag även måste ringa bl.a om doppresenten som blir klat idag, ska bara bestämma en dag som vi kan hämta den. Hoppas att det går bra att vi komma någon dag i helgen då det är en bit & köra och i med barnen funkar det inte att åka iväg mitt i veckan.
Annars så får jag fråga svärfar om han har möjlighet och hämta den nu någon dag i veckan för det är lite närmre för honom. Det löser sig vilket fall som helst! :)

Fryser gör jag också, men det är kalla morgnar och kvällar så det vore inte så speciellt konstig. Sen elementena stänger dem av under sommaren och startar dem igen skit sent vilket är lite fel kan jag tycka då det kan bli kallt hur snabbt som helst. Hur har ni det? Ni som också bor i lägenhet.

Nej nu klä på oss, hörs kanske senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0