30 September

Nu är jag hemma igen, kom innanför dörren för bara en liten stund sen.
Dagens middag är handlad och det får faktiskt bli korvstroganoff & ris vilket vi inte har haft på hur länge som helst,
tänkte att jag sätter mig vid datorn en snabbis innan jag ska bege mig iväg igen för att hämta hem mina älsklingar från dagis.
Tror vi kör på lite utelek i vår lilla sandlåda sen går vi upp och äter mellis,
tänkte att Kevin ska få vara med mig idag och laga middag.
Nu i veckan ska vi baka kanelbullar då det är kanelbullens dag på Fredag! :)

"Mötet" på kontoret gick jätte bra, fått lämnat in månadsrapporten på mina timmar sen fick jag fylla i ett två veckors schema hur jag kan jobba m.m.
Då allt drar igång på riktigt på Fredag så har dem inte hunnit och fixa med våra scheman direkt,
så vi fick själva fylla i vilka dagar vi kunde jobba m.m.
Var en enda dag som jag fyllde i att jag enbart kunde jobba kväll och det är nästa vecka då jag ska till tandläkaren på förmiddagen.
Så nu är det bara att vänta och se hur mina dagar kommer se ut, alltså ni förstår inte vilket jäkla lättnad det är för mig/oss!!! :D

Dessa dagar jag har jobbat denna månaden har känt hur bra som helst och jag trivs verkligen på mitt jobb, har underbara kollegor och en brukare som är hur go som helst!
Nej det jag ville säga är att jag har haft en sån jääääädra tur!! :)
Har världens finaste barn & sambo och våra anhöriga ska vi inte prata om, är så glad över att vi har svärmor och svärfar som hjälper oss med allting när vi väl behöver hjälp.
Ibland så kommer det köra ihop sig för mig och D men då vet jag om att det är bara att ringa svärföräldrarna och fråga om dem har någon möjlighet att ta barnen (om det verkligen är akut) är verkligen inte så att jag/vi kommer utnyttja denna situationen men det känns skönt att man har någon back´up plan om det skulle behövas. :)
 
Tralla iväg till dagis och hämta änglarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0