❤ 3 September

Barnen är på dagis, jag har sökt jobb & röjt undan lite här hemma så gott det går i med rörläggarna och nu sitter jag & njuter av en kopp kaffe samtidigt som jag saknar mina älskade barn! ❤
Som tur är så går tiden fort och snart ska jag hämta hem dem igen, blir direkt hem så dem får lite mellis sen ska vi vara på BVC 15.30.
Är väldigt nyfiken hur mycket båda barnen har växt sen sist men speciellt hur mycket den lilla damen väger jag gissar på runt 10 kg då hon håller igång hela tiden, har aldrig varit med om en unge som aldrig kan sitta still! Haha

Sen ska vi upp i skogen som ligger mitt emot oss, vet inte om vi skulle köpa en en gångs grill och lite korv med bröd.
Ha familjemys! ❤
Annars så händer det inte så speciellt mycket faktiskt, får ev. svar om hur det blir med jobbet där jag var på arbetsintervju förra veckan skulle få besked vilket som antingen denna veckan eller början på nästa.
Hoppas att ni håller tummarna för min skull ;)

Annars så söker jag jobb som en dåre så fort det plingar till i mejlen så kollar jag mer eller mindre direkt då det kan komma ut en ny jobbansökan på alla dem sidorna som jag är med i.
Får hoppas på att det dyker upp något snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0