29 September

Hej!

Fredagens jobb gick kanon, var väldigt trött när jag åkte hem så därför blev det ingen uppdateringen men tror innästlande förstod det ändå.
Igår åkte Kevin till farmor och farfar.
D jobbade men var hemma runt 15 sen åkte vi ner till Kungsmässan för jag var tvungen och köpa arbetskläder sen skulle vi även köpa en present till D's kompis dotter!
Vi hittade det vi behövde sen på hem vägen körde vi inom affären och köpte middag sen blev det en lugn kväll med hockey och gott gott!

Emilia vaknade 6.40 sen har det varit fullt rulle, jag skulle också passat på attvila lite när hon sov men jag har plockat undan här hemma och tvättat två maskiner, den sista maskinen ska jag hänga upp om en stund tänkte jag.
Kändes knappt lönt att plocka undan här hemma för det ser likadant ut! Suck..
Kevin kom hem för lite mer än en timme sen och nu väntar vi på D som jobbar idag också.
Barnen lär decka tidigt ikväll men det är många timmar kvar tills dem får sova.

Imorgon ska jag åka till kontoret och lämna in lappen om timmar sen blir det en fika med min kära kollega Gabriella! :)
Förhoppningsvis får vi vårt schema imorgon också då vi kommer börja jobba tidigare än vad vi hade räknat med. Känns så jäkla härligt!
Så en Ullareds resa ska inplaneras i slutet på November, är tanken i alla fall och då ska alla julklappar inhandlas och lite annat smått och gott! :)
Nu leka med barnen, ville bara visa ett tecken på att jag lever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0