❤️️ 27 September

Goooood morgon,

Hoppas att ni har sovit gott?
Själv har jag sovit som en prinsessa och vaknade 4:50 & kände mig utvilad.
Kom i sängs vid 22 men låg och läste lite bloggar och så i en halv timme.
Nu sitter jag inne vid ingången till sjukhuset och väntar på min kära kollega sen drar dagens arbetspass igång 8-15. :)

D är hemma och vabbar med Emilia idag så då är hon redo att gå till dagis på Tisdag (om jag inte får något pass dvs)
På Måndag måste jag åka till kontoret och lämna in löne lappen + åka till Swedbank för att lämna in en lapp om mina kontouppgifter så jag får någon lön. ;)

Kan lugnt säga att jag ångrar mig något fruktansvärt att jag inte tog fram vinterjackan igår för det är verkligen inte någon värme nu på morgonen, var - 4 grader när jag gick upp imorse.
Så det var bara att pälsa på sig med tjocktröja och sjal.
När jag kom till Sahlgrenska där jag ska byta till spårvagn så hade jag gott om tid på mig, så gick inom Pressbyrån och köpte mig en STOOOR kaffe! 

Ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0