❤️️ 23 September

Nu är prinsen hemma från dagis och herre min gud säger jag bara som han såg ut när jag hämtade honom! 
Lerig från topp till tå men han var lika glad för det ;)
När Emilia vilade middag så passade jag på att sitta vid datorn, har hittat en massa fint till barnen och jag vet exakt vart jag kommer handla hädanefter ;) haha

Får bli en väldigt lugn dag då Emilia är hes och hostar som bara den i mellan åt, men peppar peppar fortfarande ingen feber. Undrar varenda gång när barnen är sjuka hur dem kan ha hög feber sen när dem vaknar så är den borta precis som om den inte har funnits?

Kontoret ringde i fm. och undra om jag kunde jobba på Fredag och självklart kan jag det! :)
Så jobb på Onsdag & Fredag för min del!! :)
Nu blir det mys med barnen innan min kära sambo kommer hem ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0