❤️️ 22 September

Jädrar det var några dagar nu sen det kom en uppdatering!
Lovar att försöka bättra mig med de..
Har inte haft så mycket för oss mer än har verkligen njutit av stunderna tillsammans med barnen & D.
Gäller att passa på ordentligt nu innan jag börjar jobba osv :)
Nu under helgen när barnen har somnat så har jag tillbringat många timmar tillsammans med Linda vi har bl.a ätit ostbrickan och pratat en massa långt ut på nätterna, är så glad över att jag har henne som vän! ❤️️

Jag inte varit mig själv på ett tag eller ja till & från, varit fruktansvärt irriterad på vissa personer..
Visst jag är fan inte den bästa på att höra av mig men där finns saker som har sagts som sårar mig något djävulskt och speciellt när ett av mina barn blir inblandat!
Sen finns där en sak som nonchaleras och jag litar på denna personen till 100% som är och kommer alltid vara min bästa vän oavsett vad.
Mår skit dåligt över att situationen har blivit som den har blivit men men..

Ja herregud detta inlägg hade kunnat bli något djävulskt långt men jag lovar att försöka låta bli.
Är inte bara detta ovanför som gör mig irriterad det är även en annan sak som är väldigt privat, önskar bara att jag hade kunnat göra något för den här personen 
för hon betyder så jävla mycket för mig!
Vill inte se henne må dåligt men ja jag vet inte vad jag ska säga.. Är tom på ord!

Ville egentligen bara kika in och visa att jag/vi lever.. 
Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0