❤ 2 September

Ligger i sängen & mår så jävla illa som alla andra gånger varje månad när den där hemska veckan hälsar på!
Sen jag satte i spiralen så blöder jag något fruktansvärt dem första dagarna och har en sån värk, men sen släpper det och allt är som vanligt igen..

Ja det där var ingen trevlig information direkt jag vet..
Annars mår vi bara bra trots denna kyla som kom pang bom över en natt!
Varit på föräldrarmöte på Kevins avdelning ikväll, jag söker jobb som en dåre på dagarna, umgås med barnen som bara den! ❤
Imorgon är det 4 års kontroll och 1,5 års kontroll som gäller på em vid 15.30.
Emilia ska få mässlingspruta också!
Tar redan emot då jag hatar att se dem bli ledsna :(
Men jag ska försöka uppdatera imorgon när dem är på dagis, ville bara titta in och säga hej :)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0