17 September

God kväll,
 
Kom hem från jobbet för tio minuter sen.
Alla i familjen ligger och sover, precis ätit en macka och druckit ett glas oboy! *MUMS*
Kvällen har gått hur bra som helst och hittills så känns allting jätte bra.
Snart in i duschen en snabbis sen blir det sängen för ska upp 4.30-5 imorgon bitti för att ta bussen 6.20 ifrån Kållered, ett byte på väg till sjukhuset.
Men måste försöka hinna inom Pressbyrån på Sahlgrenska för att ladda på busskortet,
hädanefter får det bli månadskort då det blir betydligt mycket billigare!
Var som sagt inom kontoret på väg till jobbet och nu är alla papper påskrivna!
Känns sjukt att jag är anställd om inte bara som sommarvikare eller någonting,
UNDERBART!

Här hemma hade det gått jätte bra, båda barnen hade varit jätte trötta när D hade hämtat dem.
Allting hade även gått bra på dagis och Kevin har tagit cykelkörkort idag också! :)
Dem hade "uppkörning" och dem som inte klarade det får fortsätta att övningsköra med cyklen och få en ny chans till tills dem klarar det, jätte gulligt och väldigt praktiskt med såna här körkort för då kanske det blir lättare och ta med honom ut på cyklen utan att känna att han kanske är en livsfara för allt och alla! haha
Nej nu in i duschen, men hoppas att ni har det bra och att en del av er redan sover så gott i era sängar.
Vilket jag längtar efter något enormt just nu, men det jag längtar efter mest är att pussa på barnen imorgon bitti innan jag åker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0