❤ 16 September

Hej på er,

Sitter just nu och väntar på bussen ska på utbildning nu 14-16.
Kevin lämnade jag på dagis 9 och Emilia 11.50 tanken var att jag skulle lämna henne strax innan jag skulle gå hemifrån men dagis ringde och frågade om jag kunde lämna henne vid den tiden så kunde hon vila där.
Imorgon ska båda lämnas vid 9 och jag ska inte ha brevidgång förrän vid 17-21.30 men så dem lär/vänjer sig och vara där långa dagar så tyckte både vi och dagis att jag kunde lämna dem som vanligt.
På Onsdag är deras första riktiga dag med deras "riktiga" tider som dem kommer ha dem dagar som jag har dagtid och då går dem 6.30-16.45 ungefär. :)

Åkte som sagt till Skåne i Lördags för att gå på dop igår och barnen var jätte duktiga i kyrkan så både jag & D var mer än stolta över dem❤
Var hemma vid 19 ungefär och vi alla var trötta så vi somnade tidigt. Haha
Återkommer kanske senare under dagen med bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0