❤ 14 September

God morgon,

Varit vaken nästan i en timme och allting är snart packat!
Om några timmar är vi på väg ner till Perstorp för att gå på barndop imorgon :)
Vi brukar alltid åka ner på Fredagar men D var så trött igår och barnen somnar mer eller mindre alltid i bilen så vi bestämde oss för att åka idag istället.

Igår fick jag ett samtal från jobbet och brevid gångar är bokade, på måndag är det utbildning, tisdag och onsdag brevid gång och den 25/9 också :)
Blev även tillfrågad om jag kunde jobba ev. natt i två månader och självklart vill jag det, men det är pga han jag ska jobba för inte får sin lägenhet förrän i November.

Igår kväll när barnen hade somnat så gick jag till Hemmakväll och fika med Linda :)
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen blir det frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0