❤ 12 September

God förmiddag,

Barnen är lämnade på dagis och jag gör typ ingenting?
Ska ta mig i kragen och få något gjort här då det ser ut först och främst som om någon har släppt en bomb sen är här fullt med grus lite här och var för barnen drar ju med sig hela sandlådan in! Haha
Nej men inte riktigt men skulle vi spara på all sand så hade det verkligen blivit så ;)

Idag är jag så himla seg men det är inte så speciellt konstigt egentligen då Emilia har vaknar runt 4-4.30 nu i fem jädra dagar! Tror ni att hon har velat somna om? Icke!
Men det ändrar sig snart förhoppningsvis annars så kommer jag verkligen inte vara någon människa, det är knappt som man känner sig som en just nu.

Igår fick jag som sagt beskedet om att jag fick jobbet som personlig assistent så på Måndag är det utbildning mellan 14-16 för min del! :)
Sen visste inte chefen riktigt när jag skulle börja jobba, men vi skulle träffas en dag och skriva under anställningsbevis och lite sånt, men ni förstår verkligen inte vilken lättnad det är för mig att jag äntligen har fått ett jobb och att jag inte behöver gå på mer arbetsintervjuer och så :)

Sen var svärmor där hemma en sväng igår då hon & min svägerska har varit i Bulgarien i en vecka så hon hade lite presenter till barnen. :)
Innan hon kom så var vi uppe på nya lekplatsen och dit gick vi direkt efter barnen hade varit på dagis, dem var glada i princip hela tiden den som var mest trött var Emilia eller ja trodde jag för efter vi hade kommit hem så tog det kanske 20 minuter sen decka Kevin brevid farmor.
Då var kl. 16.40 sen har han sovit hela natten❤

Blir nog lekplatsen idag igen, sen ska vi packa för imorgon em åker vi till Skåne!
Hem på Söndag em/kväll då dopet inte börjar förrän 12.40 eller när det var, har för mig det var någon gång vid den tiden så blir det att vi åker hem senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0