❤ 10 September

Imorgon eller på Fredag får jag reda på om jobbet är mitt! :)
En heltidstjänst dessutom så "chefen" undrade om jag ville jobba 100% ;)
Hon tänkte mycket på barnen, visst det gör jag också men dem dagar jag kommer vara ledig i så fall så får barnen också vara hemma! ❤
Så jag undrar om jag kommer få någon sömn tills jag vet om jobbet blir mitt eller ej..
Var och träffade brukaren innan i em så fick ringa dagis och meddela att barnen fick vara där några timmar längre, vilket absolut inte var några problem! :)

D hämtade barnen på dagis sen när jag kom hem så släppte Emilia inte mig, så fort jag gick ut i köket m.m så gallskrek hon! :(
Kommer ta ett tag innan hon vänjer sig vid detta, som Kevin var överlycklig för han fick äta mellanmål på dagis vilket han inte har gjort på över 1,5 år.
Så kära ni håll tummarna för mig nu! :)

Imorgon efter jag har lämnat barnen så ska jag gå & sola sen ner till Ikea, glömde det helt och hållet idag :(
Är sugen på att åka någonstans och ta en fika, men är aldrig någon som har tid. Så gnäller dem på en annan! *suuuck* men imorgon blir det Ikea & solning i alla fall så ska jag köpa med mig någon god fika hem så vi kan lyxa till det lite här hemma. :)

Känns som om det bara blir en massa onödiga rader så vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0