❤️️ 7 Oktober

Huvudvärk som heter duga och jag vill bara sova tills jag vaknar!
Barnen bråkar konstant inte bara med varandra dem struntar fullständigt i vad jag säger speciellt den största, den minsta skriker mer eller mindre hela tiden.
Ja just nu vill jag bara säga upp min roll som morsa så enkelt är det!

En massa annat har det varit idag också mitt i allt.
Saknaden efter min familj är enorm och rent ut sagt så vill jag bara ta mitt pick & pack och ta barnen i varsin hand och bara dra härifrån!
Lättare sagt än gjort...
Men ja jag får bita ihop så som jag har gjort i alla år.

Det jag är mest trött på är folk som inte tål och höra sanningen om vad jag tycker och tänker, medan en annan jävel rent ut sagt ska få höra ena efter det andra och ta mer eller mindre en jävla massa skit! 
Nu struntar jag i om barnen kommer bråka eller skrika i bara fem-tio minuter för nu ska jag dricka min FÖRSTA varma kopp kaffe på flera dagar.. 

- i skrivande stund så lägger barnen sig tätt intill varandra och kramas, självklart älskar jag mina barn mer än någonting annat i denna värld! Men ibland så vill man bara ta semester..

❤️️ Kevin & Emilia ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0