❤️️ 7 Oktober

Barnen somnade tidigt ikväll och jag vet inte hur många gånger jag pussa och krama dem god natt och det viktigaste av allt berättade hur mycket jag älskar dem. Av båda barnen fick jag ett leende, men att få höra att jag älskar dig också mamma av Kevin det värmer något enormt!
Emilia kan inte säga det ännu men jag förstod innerst inne att hon ville säga det med en puss fick en sån stor puss av henne så ja jag vet inte!

Ibland blir jag arg & irriterad på mina eller ja nu får jag säga våra två älskade barn men det ska vara mycket till som gör att jag kan bli arg eller irriterad men fy faaan vad jag älskar dem! ❤️️
Jag älskar deras pappa något fruktansvärt också trots vi bråkar och så men vi blir alltid sams nästan direkt efter.

Min största rädsla är att förlora någon som jag älskar något enormt.
Att förlora sitt/sina barn är det värsta mardrömmen man kan tänka sig!
Det enda jag känner för att jobba kväll inom mitt yrke är att jag inte kan pussa eller krama om dem och framför allt berätta hur mycket jag älskar dem, när jag kommer hem vid denna tiden på kvällen så sover dem sen flera timmar tillbaka.
Vem vet det kan hända vad som helst!

Ja jag är en person som funderar väldigt mycket, vilket jag har märkt till en viss del att det är inte hållbart längre för mig.
Men jag kan inte sluta att oroa mig!!
Det spelar ingen roll hur jag än gör så går det inte, jag är överbeskyddande och det står jag verkligen för.
Jag vill ha kontroll på allt och har jag inte det så mår jag skit dåligt..

Att få natta båda barnen ikväll det fick mig att må bra då jag jobbar imorgon kväll igen och träffar dem bara en liten stund imorgon innan dem ska till dagis sen ser jag dem knappt i en timme på Onsdag morgon och sen inte förrän vid 17.
Jag ser det såhär; jag tjänar pengar, jag har ett jobb, fina barn & man och jag kan ge barnen fina presenter. Ja ni förstår nog vart jag vill komma.

I helgen så ska vi hitta på något skoj har jag bestämt mig för, vi ska g


öra något som båda barnen har glädje av.
Vad vi ska hitta på det vet jag inte ännu, men något ska vi göra!

Detta var min sista rad för denna dag för nu ska jag sova så jag hinner ladda batterierna i några timmar.
Sov så gott med er❤️️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0