❤️️ 6 Oktober

Sitter på bussen på väg till jobbet, har känt mig stressad sen jag kom imorse vet inte varför men hoppas på att det släpper för jag kan verkligen inte äta när jag är stressad.
Svärmor & svägerska kom så dem ska passa barnen tills D kommer hem är så tacksam så det inte går att beskriva.❤️️

Hade dem inte kunnat passa dem så vet jag en som erbjuder sig väldigt ofta och det är min kära vän Linda! ❤️️
På tal om Linda så har barnen och jag varit hos henne nu på förmiddagen då hon fyllde år igår så lämnade lite presenter och hann med en fika också. 

Sen var det bara hem och på börja med dagens middag men ja jag kunde fan inte äta det tog stopp.
Idag blir det jobb från 15-22 är inte hemma förrän närmare 23.30 ikväll, men det är tur att jag är ledig imorgon. :)
Sen blir det jobb Tisdag kväll, Onsdag, Torsdag & Fredag dag. Ledig hela nästa helg om jag inte behövs på jobbet dvs.

Ni får ha en bra dag och var rädda om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0