❤️ 5 Oktober

God kväll,

Hoppas att ni mår bra?
Själv är jag mega trött men blir inte att sova än på minst 1 1/2 timme då jag är på väg hem från jobbet.
Blir hem och duscha och sånt sen direkt i sängs, jobb imorgon kväll igen :)
Annars så mår vi bara bra!
Händer inte så mycket nu mer än att jag har börjat jobba och fick mitt schema i Torsdags när jag var på möte.
Kommer jobba en hel del vissa dagar jobbar jag 5 dagar på raken sen ledig en-två dagar osv.
Men det känns kanon! :)
Har en hel del kvällar så barnen lämnas inte på dagis förrän 13.30 dem dagar jag jobbar kväll som sagt och då blir det korta dagar för dem på dagis då D hämtar dem vid ca 17-tiden.
Vilken kan vara skönt för dem också så det inte bara blir långa dagar.

Ville bara titta in och meddela att vi lever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0