❤️️ 24 Oktober 2013

God kväll,

Det får bli ett snabbt inlägg innan jag deckar.
Det händer mycket just nu, jag jobbar en hel del har varit ledig en dag på sju eller om det var åtta dagar?
D krockade i Tisdags på väg till jobbet men han mår bra, en svullnad i nacken och han är öm. Får hoppas på att det går över annars blir det läkaren nästa vecka! 
Barnen är på dagis och ja vad mer?

Imorgon är det Fredag och jag kommer avsluta denna veckan med ett kvällspass sen är jag ledig i tre dagar!
Imorgon förmiddag så ska barnen och jag ner till gallerian och shoppa sen ska vi äta lunch ute innan dem blir lämnade på dagis 13.30.
Imorgon kommer även en av deras älskade mostrar upp, Emilias gudmor, min lillasyster Sandra och hon ska vara här tills på Måndag! Som vi längtar efter henne! ❤️️

Jag hoppas på att November månad får fort då den siste November blir det ULLARED sen inte nog med det så är där en sak som jag längtar efter mest till, mer än så kan jag inte säga. ;)
Den enda ledtråden jag kan ge är att det är en stoooor överraskning till våra älskade barn och dem kommer bli överlyckliga! :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon när trollen vaknar.
Sov så gott 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0