❤️️ 21 Oktober 2013

Good morgon,

Sitter på jobbet inne i fikarummet och har precis druckit en kopp kaffe.
Börjar nu kl 8 sen blir det jobb till 16, samma sak sen i Fredags ;)
Imorgon är det ett kvällspass sen är jag ledig en efterlängtad dag. Haha

Igår blev jag hämtad på jobbet av D & barnen sen när vi kom hem så kom älskade Linda på besök, får säga att hon har varit saknad av mig & barnen❤️️
Så fråga hon om hon fick hämta barnen på dagis då som idag för hon slutade kl 13.
Så vi bestämde att hon ska hämta barnen kl 15 och kan ni gissa hur glada barnen blev då? :)

Så med andra ord behöver varken jag eller D stressa hem som vi annars brukar få göra.
Är så tacksam att vi har Linda i vårt liv, vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne❤️️
Nej nu ska jag klä på mig och gå ut och röka innan jag börjar jobba, ha det så bra så hörs vi sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0