❤️️ 20 Oktober 2013

Güten morgon, haha

Sitter nu på busen på väg till jobbet. 
Blir jobb 8-16 idag också, här regnar det för fullt så paraplyet åkte med i svängen när jag skulle gå till bussen.
Igår var nog första dagen som jag tyckte det var segt på jobbet men det ändrades ganska tidigt då jag städa min brukares lägenhet från topp till tå kl 9!
Fick många frågor hur jag kunde vara aktiv så tidigt på förmiddagen. ;) 

Sen när jag slutade så blev jag hämtad av min älskade familj❤️️
Dem hade varit och bytt batteri på bilen på D's firma så då tyckte dem att dem kunde lika bra hämta mig så jag slapp ta bussen hem.
Gårdagens middag fick faktiskt bli donken och vi hade överlyckliga barn som tyckte det var hur mysigt som helst och sitta inne och käka på donken.

När vi kom hem så fick dem gunga lite ute på gården sen gick jag och Kevin och köpte en massa godis.
När vi kom hem igen så blev det en massa mys❤️️
Gick och la mig 21.30 så vaknade pigg och glad imorse :)

Nu är det inte långt kvar sen är jag framme på Sahlgrenska, sen blir det att vänta på spårvagnen några minuter.
Sen är jag framme på jobbet :)
Vi hörs kanske senare eller något, ni får ha en bra dag 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0