❤️️ 19 Oktober 2013

God morgon, god morgon!

En jäklig seg morgon om jag ska vara ärlig!
Kallt och jävligt men som tur är så tog jag på vinterjackan annars så hade jag frösigt ihjäl..
Sitter just nu på spårvagnen påväg till jobbet sen blir det jobb 8-16.
Ikväll ska jag gå och lägga mig direkt när barnen har somnat för vaknade 6:12 av att D kom in och sa att mitt larm hade ringt hundra gånger..
Så det var upp direkt och göra mig i ordning, hann inte äta någonting så får ta min drickyoghurt så fort jag är framme.
Sen får det bli en promenad till affären och köpa någon lunch för annars är här en som kommer vara hungrig som en varv när hon kommer hem ;)
Två stationer kvar sen är jag framme.
Ha en trevlig dag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0