❤️️ 15 Oktober

God morgon säger en svin trött morsa!
Det var lugnt på jobbet igår och jag var hemma 15 minuter tidigare än vad jag brukar,  men kom inte i sängs förrän vid 01.30 ungefär då jag var uppe i varv när jag kom hem.
Så käka var det första jag gjorde när jag kom hem sen gick jag in i duschen sen tog jag ett varmt långt bad!

Natten har varit sådär då Kevin hostar extremt mycket så blir det att en annan är vaken hur länge som helst när man har blivit väckt!
Men nu har jag startat kaffekokaren så snart blir det kaffe för fulla muggar.
Barnen ska inte till dagis förrän 13.30 som sagt så vi ska bara mysa en massa under förmiddagen :)

Igår var vi en timme på gymmet jag och min brukare då han behöver stärka upp sina muskler m.m så för att peppa honom så träna jag också, men vi tog varsin motionscykel och jag cyklade 1 mil ;)
Inte illa om jag får säga det själv! Haha

Vi hörs 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0