❤️️ 14 Oktober

Nu är man på väg till jobbet blir jobb 16-22! :)
Lämnade barnen vid 13.30 sen blev det hem och försöka äta något men var inte ens hungrig, en drickyoghurt & en banan till "kvällsmat"
Igår var mina föräldrar, två av mina systrar och en av mina älskade systersöner uppe och det var så mysigt❤️️
Förhoppningsvis så ses vi snart igen!
Sandra min syster kommer upp om två veckor och är här Fredag, Lördag, Söndag och Måndag. :)
Jag jobbar kväll på Fredagen men sen är jag ledig enda fram tills på Tisdagen :)

Imorgon blir det en massa mys med barnen på förmiddagen sen ska dem till dagis samma tid som idag för jag jobbar kväll även imorgon.
Sen ledig två dagar sen blir det jobb för hela slanten enda fram tills på Tisdag kväll.
En massa jobb och jag älskar det!
Hoppas att ni mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0