❤️️ 11 Oktober 2013

God morgon!

Vaknade kl 6 och i ren panik skulle man fixa frukost, klä på barnen + sig själv sen var det tandborstning och packning av lunch m.m till mig själv.
Jodå så att... 
Men nu sitter jag i personalrummet och äter min frukost, vi har lämnat barnen och sen körde D mig till jobbet och han skulle vidare till sitt jobb.
Antagligen har jag stängt av larmet i sömnen men att D inte var uppe beror garanterat bara på en sak!
1. Han förväntar säkert sig att jag ska komma upp och ska väcka alla andra! Haha
Där trodde han fel! ;)

Idag blir det jobb 8-16 sen håller jag ledigt Lördag & Söndag, på Måndag och Tisdag kör jag två kvällspass.
Caschen kommer rulla in nästa månad och då kan det banimej bara bli "en" bra sak av det hela och det är ULLARED! 
Nej nu ska jag ta min hicka och fortsätta med min frukost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0