❤️️ 11 Oktober 2013

Då var det slut jobbat för denna veckan, ledig i helgen. :)
Inga direkta planer har vi denna helg antagligen så ska mina föräldrar komma upp på Söndag, men vi får se hur det blir med det.
Imorgon ska D iväg i några timmar och spela Air Soft så jag hoppas på strålande solsken så jag & barnen kan vara ute och njuta❤️️

När jag kommer hem så blir det att krama sönder barnen sen ska vi ha lite Fredags mys, tror faktiskt att dem lär vilja somna tidigt då vi har gått upp tidigt två dagar i rad..
Jag ska i alla fall försöka hålla mig vaken så att jag & D kan se en film vilket var evigheter sen sist vi gjorde det.

Hoppas att ni får en trevlig Fredags kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0