❤️️ 10 Oktober 2013

God morgon,

Hoppas att ni har sovit gott?
Själv somnade man vid 19.30 igår och vaknade inte förrän kl 5.
Så känner mig utvilad och nu sitter jag på jobbet och väntar på att jag ska börja, börjar inte förrän kl 8 men då D ändå kör förbi mitt jobb så kommer jag åka med honom när jag jobbar dag.
Sparar en del på det :)

Jobbar till 15 idag så det blir spårvagn + buss hem om D inte slutar tidigare dvs.
Men barnen kommer hem tidigare om jag tar spårvagn/buss hem! :)
Det var trötta barn som vi hämtade efter dagis och när vi kom hem så var det bara att börja med middagen.

Har märkt att vi lär inte göra någonting när vi jobbar mitt i veckan mer än att mysa med barnen och sen blir det mat innan man ska bada barn m.m.
Är helt slut när man kommer hem! Haha
Men det tar ett tag som sagt innan man kommer in i allt :)

Nu ska jag dricka upp min Redbull och fortsätta surfa på mobilen haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0