7 November 2013

Barnen är på dagis och en annan ligger i ett varmt bad och försöker koppla av..
Barnen är i sån där jäkla rolig läs (skit jobbig) ålder där Emilia bara gråter för ingenting och vill aldrig göra det som ska göras ex. klä på sig och Kevin vill ALDRIG göra något! Phuuu säger jag bara.. Haha

Igår eftermiddags så fick vi besök av världens bästa Linda och hennes dotter Julia❤️️
Sen när barnen hade somnat gick jag hem till dem och tillbringade några timmar där, bara satt och drack thé och prata om allt mellan himmel och jord vilket vi alltid gör ;) 

Ska röja undan alla leksaker idag igen (gjorde det igår) sen ska jag göra mig i ordning lite frukost och slänga mig framför tvn innan huliganerna ska hämtas igen. 
Jobb imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0