❤️️ 6 November 2013

Good morgon,

Idag är jag ledig och imorgon också.
Det känns fruktansvärt skönt då jag är svin trött efter 5 dagars passen och nu jobbar jag på Fredag och är ledig hela helgen.
Men annars mår jag och resten av familjen bra :)
Vi har inte gjort något speciellt då jag har jobbat hela helgen, men i Lördags fick vi besök av barnens farmor sen i Söndags var jag & Kevin hos Linda en sväng sen efter vi hade ätit gick vi hem till Micke, Marie & Josh så barnen fick leka, jag blev inte långvarig då jag skulle jobba.

Nu denna helgen som kommer så ska vi fira D på Lördag då han fyller år på Måndag, sen på Söndag ska jag & D åka ner till Ullared och köpa julklappar till barnen sen lite annat smått och gott som alltid behövs ha hem.
Barnen kommer tillbringa några timmar tillsammans mer farmor :)

Hoppas att ni mår bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0