❤️️ 18 November 2013

Haaaaallå i stugan,

Ja återigen så jobbar jag en massa så det är de enda jag kan skylla på sen när jag väl är ledig så umgås jag med familjen för fulla muggar.
Hoppas att ni mår bra?
Vi mår bara bra dock är barnen förkylda igen men förhoppningsvis så är det inte något långvarigt.

Jag har jobbat kväll sen i Fredags och D har jobbat några timmar Lördag & Söndag sen har vi mer eller mindre bara träffats vid dörren sen har jag åkt till jobbet.
Kör ett kvällspass idag sen är jag ledig i två dagar om dem nu inte behöver mig på jobbet dvs. :)
Sen jobbar jag dag Torsdag + Fredag, ledig Lördag sen drar mitt första nattpass igång på Söndag.
Ja som ni märker jobbar jag en massa!

Har två helger framför mig sen när jag är ledig så ska vi hitta på något riktigt roligt med barnen tänkte vi, tänkte faktiskt att vi ska gå på Liseberg❤️️
Är något som vi alla ser fram emot i alla fall jag och Kevin sen Emilia lär också älska det. :)
Fick lämna dem vid 9-tiden idag då jag ska vara hos tandläkaren nu kl 11.30 så förhoppningsvis hinner jag hem en sväng innan jag ska åka och jobba.

Just nu har jag en enorm längtan efter en tripp ner till Skåne men det lär dröja med tanke på jobb och allt, tycker synd om Kevin som saknar sin mormor & morfar jätte mycket :(
Ska även försöka få ledig minst tre dagar under jul i alla fall julafton då det är mammas och deras jul i år.
Vi försöker köra varannat år så man gör vad som helst för att det ska bli så.
 
Ville mer eller mindre bara kika in och skriva av mig lite innan jag ska in och plågas med rotfyllning... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0