12 November 2013

God morgon,

Just nu sitter nere i fikarummet på jobbet med en go kopp thé och har alldeles precis ätit min frukost.
Jag känner att det är viktigare att få i barnen lite "lättare" frukost innan dem ska till dagis sen visst där äter dem kl 8 men med tanke på vi går upp 5.30 så tycker jag att det är många timmar med tom mage då våra barn somnar väldigt tidigt.
Sen ska tänderna borstas sen ska man klä på dem, ja ni som är föräldrar förstår säkert vad det är jag har att säga ;)

Hur som helst barnen är på dagis och jag & D på jobbet, åker fortfarande med honom dem dagar jag har morgonpass sen hämtar han oftast mig på vägen hem från sitt jobb, vi tjänar på det om inget annat.
Ibland har jag fått ta bussen men det är absolut inga problem! 
I helgen var jag ledig så i Lördags firade vi D som fyllde 26 år igår sen i Söndags åkte han och jag ner till Ullared och tillbringade några timmar & tusenlappar där, men snart är alla julklappar inhandlade och det känns så bra!

Barnen växer för fullt och det händer saker hela tiden i utvecklingen, jag jobbar som sagt en hel del och nu kommer det bli ännu mer från och mef den 20/11 för då drar treskiftet igång men dem dagar jag väl är ledig kommer jag verkligen lägga med barnen❤️️
Har tre helger framför mig nu och sen är det jobb mitt i veckan också, men detta kommer bli bra :)
Nu ska jag dricka upp mitt thé sen kanske ta och blunda till i 10-15 minuter för det låter väldigt lockande om inget annat ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0