12 November 2013

God kväll?

Barnen sover sen snart två timmar tillbaka, övertid? Ja..
Men självklart finns där ett stor jädra MEN  i allt och det är att Kevin har haft Josh på besök när vi hade hämtat barnen på dagis så Josh och hans pappa kom på besök medans hans mamma & lillebror var hemma.
Barnen blev överlyckliga och dem lekte så himla fint! :)

Sen när barnen hade somnat så satte jag mig vid datorn och kikade runt lite på heminredning m.m och här hemma kommer det hända en heeeel del grejer!
Får bli någon gång efter jul och när mitt nya schema börjar rulla igång för annars så känner jag att det blir alldeles för mycket på en och samma gång med julklappar och allt! :)
Denna iden var självklart min och ja jag lär få fixa det mesta själv för det är vad jag vill men lär behöva D till hjälp när saker ska inhandlas m.m ;)
Renovering kan jag ge er som ledtråd!

Just nu ligger jag i badet och ska alldeles strax gå upp, poppa lite popcorn sen lägga mig på soffan för jag är ledig imorgon och på Torsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0