❤️️ 1 November 2013

Sitter i soffan på jobbet och kollar på tv, min brukare ligger och sover så tänkte passa på att skriva några rader till för idag. :)
Innan barnen skulle till dagis så hann vid med lite pyssel eller ja vi ritade, sen skulle Emilia vila då hon var jätte trött så under tiden hon vilade passade jag & Kevin på och ha lite egentid och han fick välja vad han ville göra och då ville han att jag skulle kolla på Bolibompa tillsammans med honom vid datorn vilket jag gjorde.

Vid 11 var det lunch som stod på schemat vi gjorde mos & korv och till det hade vi lingon!
Har aldrig varit med om att två barn älskar lingon så mycket som våra barn gör, det är helt sjukt! :) haha
Lämnade dem på dagis vid 13.30 sen gick jag och handlade lite mjölk och bröd sen var det bara hem och lämna det innan jag skulle bege mig till jobbet.

Som jag har sagt många gånger förr så händer det inte så speciellt mycket dem dagar som jag jobbar, vill bara tillbringa så mycket tid jag bara kan med barnen! ❤️️
Men ska försöka uppdatera lite oftare, nu ska jag fortsätta kolla på tvn och se om där är något bra som visas på dem andra kanalerna.
Hoppas att ni får en underbar Fredags kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0