4 Maj

Äntligen ett inlägg ifrån datorn vilket var jätte längsen, men hur som helst!


 
God kväll!
Hoppas att ni har haft en bra dag? Vi har haft en jätte mysig dag tillsammans med dem bästa!
Vi vaknade tidigt imorse och begav oss hemifrån redan vid halv tio, vi har tillbringat många timmar hemma hos familjen Johansson/Jönsson då dem håller på med huset så hjälpte vi mer än gärna till.
Barnen har varit nöjda hela dagen och även vi!
Är alltid underbart och vara tillsammans med personer som betyder väldigt mycket för oss alla,
även Linda och dem var där :)
Vi var hemma närmare halv sex ikväll och svärmor kom hit en runda på kaffe & fika.
Båda barnen somnade fruktansvärt tidigt men det är ju inte så konstigt efter så många timmar utomhus så det ska faktiskt bli väldigt intressant och se när dem vaknar imorgon bitti! haha
Nu ikväll blir det en film och äta lite gott tillsammans med D men jag tror ändå att vi kommer somna bägge två efter en stund in i filmen men vem vet?
Jag brukar alltid vara den som håller mig vaken igenom en hel film men D dock somnar efter minst 10 minuter eller något, men det återstår och se som sagt..

Imorgon så får vi se vad vi ska hitta på!
Tanken var att vi skulle åka till landet och hälsa på g.mormor och g.morfar m.fl men då dem ska åka hem imorgon kväll så känns det lite meningslöst så istället tar vi det en annan helg så är det bättre att man åker på en Lördag för då kan man vara där från morgon till kväll i princip.
En sak som jag redan vet som jag ska göra imorgon är att gå ner till solariet och sola tillsammans med Linda! :)
Måste även iväg nu inom dem närmsta dagarna och köpa en ordentligt vårjacka till Emilia då deras senaste jackor var softshell och det blir ganska varmt när det är riktigt varmt ute ju!
Men har redan hittat en på Lindex så förhoppningsvis finns den kvar och det bästa av allt är att barnen kommer matcha varandra lite i med färgen på Kevins jacka är likadan som den jag har hittat till Emilia.
Nej nu känns det som om det blir bara en massa onödigt skrivande bara för att, så nu avslutar jag dagens inlägg med att säga att ni ska ha en fortsatt trevlig kväll, var rädda om er & god natt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0