❤ 21 Maj

God morgon!

Här hemma är det en trött Tisdag morgon det vill jag verkligen lova..
Natten har varit riktigt jobbig!
Emilia var vaken mer eller mindre från 00.30-04.50 vet inte alls vad det var men till slut tog D henne och hon hade somnat om en stund efteråt och hon sover fortfarande? Mardröm? Närhet?
Inte vet jag då jag provade allting men ingenting dög för den lilla damen.
Så nu ligger jag i soffan och Kevin sitter vid datorn och kollar på bolibompa.

Får se om vi tar oss en promenad ner till gallerian sen och kollar lite, ska i vilket fall som helst till Coop och handla lite. Men ska kanske gå hem först och försöka sova när lillan ändå vilar för annars kommer det bli en fruktansvärt seg dag, men det här med att vila brukar aldrig funka för min del ändå.
Måste även röja lite här hemma, sen i em ska jag ner i förrådet för att sedan börja sortera kläder & leksaker (IGEN) men det är för jag har bokat ett bord på Loppisen här i Kållered på Lördag.

Prinsen ska till dagis och han börjar fråga när vi ska gå i princip direkt när han har kommit upp!
Någon som gillar dagis? Haha
Snart tid för att börja planera hans kalas han ska ha sitt första kalas med kompisar i år :)
Dock fyller han inte år förrän 8/7 men tiden går verkligen fort och där är en hel del som ska ordnad m.m.
Nu ska jag dricka lite kaffe sen göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0