13 Maj

Hej på er!

Ett tag sen nu, men har mer eller mindre haft fullt upp från morgon till kväll.
Inatt blev jag moster till finaste Harley, är så stolt över min syster så det inte finns några ord! :)
Kevin var helt uppe i varv när han fick reda på att hans efterlängtade kusin äntligen hade kommit.
Annars mår vi alla bra bortsett från denna jäkla förkylningen som inte vill ge med sig riktigt men annars så är där inget fel på någon av oss. haha så fel det lät! ;)
Har precis pratat med Mölndals kommun och skrivit upp mig på timvikarielistan,
sen även ringa på ett jobb här i Kållered också inom vården.
Tanken är att jag ska börja med kvällar, helger och kanske nätter tills Augusti då men nu är jobbsökandet igång. :)
Om tre dagar fyller prinsessan ett år och om fem dagar så ska hon firas! <3
 
I Lördags beställde jag lite nytt till mig själv och även ett par skor till Kevin,
sommaren är på väg och både han och jag behöver uppdatera våra garderober ja även D såklart, men som vanligt är han så envis och säger att han inte behöver någonting.
Så får se nu i Juni och det blir en Ullareds tripp eller hur jag gör, men sommarkläder måste inhandlas och nu väntar jag med spänning på mitt paket även om det blev strumpor och sånt också men det behövs verkligen! haha

I Lördags tog vi bara det lugnt jag och barnen då D var iväg och spelade airsoft, sen igår var vi i Alingsås och gick i Nolhaga parken. Barnen älskade det!
Tur med vädret hade vi verkligen för när vi kom till bilen och precis satt in barnen så började det regna,
så tur kan man verkligen kalla det.
Sen åkte vi hem till barnens farmor och farfar det blev pannkakor som Kevin hjälpte farmor med :)
Sen när vi kom hem var vi ute en liten stund och sen bada barnen innan dem somnade gott för kvällen.
Hoppas att ni har haft en bra helg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0