Nattning

Ska alldeles strax börja lägga barnen, just nu ligger jag i ett varmt bad!
Lika bra och köra hela racet i med jag har badat med lillan :)
Så vi kom överens om att D nattar Emilia så får Kevin var uppe lite längre idag i med det är Fredag sen åker han till farmor & farfar imorgon och ska sova där tills på Söndag! :)

Imorgon fm ska vi ner till gallerian för då kommer "Alvin & Gänget" ska bli intressant och se om Kevin blir blyg eller inte, vilket han oftast blir när det är något nytt.
Sen åker vi direkt där efter till Gråbo och lämnar prinsen, sen storhandling och som avslut en god middag med mannen min❤
Kommer dock kännas konstigt att Kevin inte är hemma, vi är vana vid att äta tillsammans alla fyra!
Men han börjar bli stor nu & vill gärna sova borta..

När barnen har somnat så tror jag att jag också lägger mig, så man kanske är utvilad imorgon för en gångs skull? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej..vilken tid kommer alvin och gänget? Hehe \Melissa

2013-03-01 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0