Mar. 29, 2013

En trött mamma har precis lagt sig i sängen och ska alldeles strax sova.
Har mer eller mindre varit trött enda sen jag klev upp imorse och vakna på fel sida, inte alla varit på humör!
Känt mig allmänt nere i princip hela dagen men man får hålla humöret uppe för barnens skull..
Dem fick sina påskägg imorse då D inte är hemma imorgon och Kevin blev jätte glad! ❤
Idag var det storhandling som stod på schemat så ner till Kungsbacka, D släppte av mig och Kevin så vi gick in och handla medans D & Emilia åkte till Jimmy en snabbis.

Kom hem, la in varorna i kylen sen till Jula för att sedan åka hem och fixa med kött och allt. Sen på började jag med maten, det blev hemmagjord potatisgratäng, kotletter och tzatsiki!
På Måndag kör vi en helt ny kostomställning för min del för nu får det vara nog igen med alla godsaker..
Imorgon är det påskafton och ja här händer det ingenting, inte ens påskmat blir det! Jag & barnen helt själva.
Blandade känslor men skit samma rent ut sagt!
Vi ska ha det mysigt ändå.. Vi ska ner till gallerian en sväng och även ta en fika, vi ska laga någon middag med kyckling vilket var Kevins önskemål.
Sen vet jag inte så mycket mer. Målade ägg gjorde vi idag!

Även om jag inte tar påsken på så stort allvar för min egna del/skull så tänker jag på barnen speciellt Kevin som älskar allt som har med "högtider" att göra!
Att jag inte är på humör har verkligen inte med D att göra så det får ni inte tro, där är så mycket som irriterar mig just nu och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.

Att mina föräldrar inte kan komma förstår jag då dem ska laga sin bil på Måndag då den har pajjat, sen begär jag inte något verkligen inte.
Men att D's mormor ringde igår och fråga om vi ville komma dit men fick tacka nej då jag inte har någon möjlighet att ta mig dit.

Tror jag stannar där så jag inte skriver något som jag inte ska skriva, bättre jag håller det för mig själv..
Men en sak är säkert att jag kommer ta avstånd från människor som finns i vår omgivning då det känns & verkar som om det är jag som är ett stort problem.
Man märker saker klart och tydligt och därför anser jag att jag tänker inte lägga energi på detta om man inte "får" något tillbaka. Vi klarar oss bra!

Nu säger jag god natt & önskar er en glad påsk så kanske det kommer ett inlägg imorgon annars återkommer jag på Söndag eller Måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0