Mar. 25, 2013

God dag fina Måndag med strålande solsken!
Skulle nog aldrig hurrat för tidigt med att jag hade klarat mig från sjukor denna gången, för igår kom allt som en käftsmäll. Frossa, illamående, ont i kroppen & huvudet.
Somnade vid nio och vakna imorse och frös som bara den och mår fortfarande illa, lämnade Kevin vid nio på dagis (har ingen magsjuka) men kan inte äta något för det växer i munnen..
Så jag trotsade febern och tog mig en liten promenad ner till Coop för att köpa ett våffeljärn vilket vi inte har något! :)
Står nu och väntar på att blomsteraffären ska öppna så ska jag gå in och se om dem har några fina blommor.

Imorgon ska jag se om vi kan ta oss in till stan och köpa något fint till D då vi firar 5 år tillsammans! 5 ÅR vart har tiden tagit vägen!!!?
Två friska och fina barn har vi fått, en Volvo så nu fattas bara hus och hund! Haha
Skämt & sido, husköp kommer förhoppningsvis i framtiden men dock ingen hund är vi överens om fast man ska nog aldrig säga aldrig.
Den 26/7 har vi varit förlovade i 5 år, inget giftermål som det ser ut som i alla fall.

Aja, kanske uppdaterar senare.
Hoppas att ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0