Mar. 21, 2013

- God kväll!

Dålig uppdatering.. I know!
Här händer inte så speciellt mycket mer än att sjukstugan är igång IGEN!
Denna gången är det Kevin i hela fem dagar hann han vara frisk, det hela började med att imorse när han vaknade så sa han att han hade ont nedanför örat så visade han var men även att han hade sovit konstigt så med andra ord tänkte jag inte mer på det.

Men när jag hämtade honom på dagis så berättade en av fröknarna att han hade varit ovanligt trött idag och hade inte ätit mer en två små tuggor på ett päron och som hon även sa att han äter alltid jätte bra!
Så när vi gick hem så såg han fruktansvärt hängig ut och helt röd om kinderna samtidigt som han brändes varm, kom hem och tog febern jodå 38,3 visade den men våran termometer lever sitt egna liv.
Fortfarande hängig och när D kom hem så upptäckte han att Kevin hade en knuta/bula precis nedanför örat (halsen)
Imorgon bitti ska jag ringa till vc och hoppas på att dem har tid!

Dem på 1177 tycke vi skulle kolla upp det (även om det kanske inte är något farligt så är de lika bra för att vara på säkra sidan) menade hon på men tanke på han var så dålig förra veckan!
Så just nu längtar jag tills på Lördag då barnen ska få umgås med sin pappa ett x- antal timmar för jag ska åka ner till Ullared tillsammans med svärmor & min svägerska! :)
Så imorgon ska jag sätta mig ner och skriva vad som behövs handlas.

Nu måste jag sova, men återkommer imorgon❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0